We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: TBD -- Update: Fri 10/20 11pm UTC - We have encountered some unexpected issues. Our staff is working around the clock to complete this process as quickly as possible. Thank you for your patience.

Raporlar

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara
Reports screen.png

Raporlar, oyuncuya meydana gelen herhangi bir olayı ve gelen düşman saldırılarını bildirir. Örneğin bir oyuncu Haydut Kampına saldırdığında saldırı sonucunu ve savaşı izleme imkanını sunan bir rapor alır. Ekranın üstündeki parşömen sekmesine tıklayarak raporlara erişilebilir. Yeni bir rapor aldığınız bu sekme yanıp sönecektir.

Rapor Alma simgesi (sayfa simgesi), hangi rapor türlerinin alınıp alınmayacağını seçerek rapor seçeneklerini özelleştirmenizi sağlar.

Rapor Filtreleme simgesi (huni simgesi), ekranda hangi raporların gösterileceğini özelleştirmenizi sağlar.

Rapor İşaretleme ve Silme simgesi (çöp kutusu), raporları silmenizi ve seçmenizi sağlar.