Mancınık

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara
Unitbox catapult.jpgCatapult.png
Birim Tipi
Army.png Taarruz
Gereken Mertebe
Rank06.png Bey (15)
Gereken Araştırma
• 1. Seviye - Askeri
• 5. Seviye - Komuta
• 1. Seviye - Mancınık
Altın Maliyeti
Icon gold.PNG Her biri 200
Gerekli Kaynaklar
Icon peasant.PNGIcon catapult.PNG
Birim Alanı
People unitspace icon 03.png 1

Mancınıklar duvarları, kuleleri ve geçitleri yıkmak ve onlara hasar vermek için uzun mesafeden atış yapan taarruz araçlarıdır. Mancınık üretmeye başlayabilmek için en az 15. Mertebe (Bey) olmalı ve ilgili araştırmayı tamamlamalısınız (sağdaki kutuya bakın).

Mancınık Kullanma

Mancınık yerleştirdikten sonra onları rastgele ateşleyebilir veya ateş etmek için belirli bir hedef seçebilirsiniz.

Mancınıkları seçmek için mancınığa sol tıklayıp sürükleyin.

Cata0.png

Seçtikten sonra bir hedef belirlemek için düşman kalesinde bir bölgeye sağ tıklayın.

Cata1.png

İPUCU: Başka bir oyuncunun kalesine saldırırken mancınıklarınızı korumaya çalışın. Tünellerden çıkan köylüler veya iç kaleden hücuma kalkan şövalyeler mancınıkları yok edebilir.

İPUCU: Savunma birlikleri olan bir Kumandan ve bir gecikme komutu mancınıklara ekstra koruma sağlar.

İPUCU: Mancınıklar, vurabileceği duvar veya kule kalmayınca dost birliklere de zarar verebilir. Mancınıklara köşegen ateş açtırmak bu birliklere zarar verilmesini bir miktar önler.

Kaynaklar

Mancınıklar Mancınık Atölyesinde üretilir ve silah deposunda saklanır. Köylüler tarafından kullanılır.

Araştırma

Mancınık araştırması ilerletilerek daha fazla ateş açmalarını ve zarar vermelerini sağlayarak ateş oranları arttırılabilir.

Kartlar

Kartın Adı Açıklama
Temel disiplin Birliklerin ve mancınıkların harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar
Temel Lojistik Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.
Temel alım Birlik ve mancınık alım maliyeti düşer
Köylüler Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altına sahip olmanız halinde mancınık kullanıcısına çevrilebilir.
Promotional Content