Mızraklı Asker

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara
Unitbox pikeman.jpgPikeman.png
Birim Tipi
Army.png Taarruz ve Savunma
Gereken Mertebe
Rank06.png Köy Ağası (11)
Gereken Araştırma
• 1. Seviye - Askeri
• 3. Seviye - Komuta
• 1. Seviye - Mızrak
Altın Maliyeti
Icon gold.PNG Her biri 50.
Gerekli Kaynaklar
Icon peasant.PNGIcon armour.PNGIcon pikes.PNG
Birim Alanı
People unitspace icon 03.png 1

Mızraklı Askerler yakın muharebede kullanılan savunma ve taarruz birlikleridir.

Mızraklı Askerleri Kullanma

Mızraklı Askerlere erişim kazanabilmek için en az 11. Mertebe (Köy Ağası) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).

İPUCU: İç kalenin içine ve çevresine mızraklı asker koymak, mükemmel bir son savunma hattıdır.

Kaynaklar

Köylüleri, Mızraklı Asker birlik türüne çevirebilmek için mızrak ve zırh gereklidir. Mızraklar, Mızrak Atölyesinde yapılır ve silah deposunda saklanır. Zırh, Zırh Atölyesinde yapılır ve silah deposunda saklanır. Her bir Mızraklı Askerin maliyeti; bir mızrak, bir zırh ve 50 altındır.

Araştırma

Mızraklı Askerlere erişebilmek ve taarruz ve savunma esnasında daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için araştırma ağacının Askeri sekmesinden Mızrak araştırması yapılmalıdır.

Kartlar

Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.

İPUCU: Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.

Kartın Adı Açıklama
Paralı Askerler Küçük bir mızraklı asker takımı edinmenizi sağlar.
Temel disiplin Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar
Temel Lojistik Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.
Temel alım Birlik alım maliyeti düşer
Köylüler Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altın, mızrak ve zırha sahip olmanız halinde mızraklı askere çevrilebilir.