We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: TBD -- Update: Fri 10/20 11pm UTC - We have encountered some unexpected issues. Our staff is working around the clock to complete this process as quickly as possible. Thank you for your patience.

Keşif Erleri

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
(Keşif sayfasından yönlendirildi)
Şuraya atla: kullan, ara
Unitbox scouts.jpgScout.png
Birim Tipi
Scout icon.pngKeşif Amaçlı
Gereken Mertebe
Rank01.pngKöyün Delisi (1)
Gereken Araştırma
• 1. Seviye - Askeri
• 1. Seviye - Keşif Erleri
Altın Maliyeti
Icon gold.PNGHer biri 100
Gerekli Kaynaklar
Icon peasant.PNGHer birim 1 köylü
Birim Alanı
People unitspace icon 04.png1

Keşif Erleri oyun dünyasında çeşitli rollere sahiptir. Ana maksatları Dünya Haritası'nda bulunan zulalardan kaynakları keşfetmek ve köye getirmektir. Ayrıca düşman kaleleri ve AI kale düzenleri, kurt inleri ve haydut kampları hakkında bilgi toplayabilirler. Keşif erleri, keşfi yapılan oyuncunun kalesini gösteren bir rapor elde etmek amacıyla diğer oyuncuların köylerine gönderilebilir. Ne kadar fazla keşif eri gönderilirse başarı şansı o kadar artar.

İPUCU: Kaynak keşifleri, zula sizin keşif eriniz oraya ulaşmadan önce başka bir oyuncu tarafından tamamen temizlenmediği sürece her zaman başarılı olur.

Keşif erleri oluşturulmadan önce oyuncunun araştırma ağacının askeri sekmesinde bulunan Keşif Erleri öğesini araştırması gereklidir. Mal Keşfi ve Binicilik araştırmaları yapılarak sırasıyla mal getirme kapasitesi ve keşif eri hızı arttırılabilir.

EmbedVideo was given an illegal value for the alignment parameter "Stashes Tutorial". Valid values are "left", "center", or "right".

Artıları

  • Ekstra kaynak geliri.
  • Yeni zulaları keşfederek onur bonusu.
  • Ordu yollamadan önce bir Düşman Kampını, Kalesini veya bir oyuncunun Köyünü keşfedebilmek kabiliyeti.

Eksileri

  • Edinme ve yenileme maliyeti yüksek olabilir.

Zulalar

Scout stash.png Her bir pariş, pariş içerisindeki farklı noktalarda beliren bir veya iki kaynak zulasına sahiptir. Pariş içindeki keşfedilen zulalar tamamen tüketilmeden yeni bir zula belirmez. Onur çemberiniz içerisindeki zulaları ilk keşfeden olarak, daha önce bölgede keşfedilen zula sayısına göre onur elde edersiniz. Bir zula keşfedildikten sonra içerisinde bulunan kaynak türü ve miktarı tüm oyunculara görünür olur. Onur çemberinizin dışında bulunsa dahi zulaları keşfetmek köyünüz için üretemediğiniz kaynakları elde etmenin etkin bir yoludur.

(A) Dünya haritası üzerindeki bir zulayı keşfetmek için öncelikle keşif erinin gönderileceği kaynağı seçmek için köyün üstündeki sarı kalkana tıklayın ve içindeki kaynağı köyünüze getirmek istediğiniz zulaya tıklayın.
(B) Üstteki açılır menüyü kullanarak da keşif erinin gönderileceği kaynak köyü seçebilirsiniz.
(C) Gönderilecek keşif eri sayısını seçmenizi sağlayan küçük bir pencere açılacaktır; bu pencerede zulaya ulaşma süresi ve onur kazandırıp kazandırmayacağı yazılıdır. Zula daha önce keşfedildiyse yolla düğmesinin yanında zulanın içeriğini gösteren küçük bir simge belirir.

(a) seçmek için köyünüze tıklayın
(b) açılır köy seçim düğmesi
(c) keşif eri penceresi

Kale & Düşman Keşfi

Düşman Kalesi keşfi (oyuncu kaleleri de dahil) zula keşfiyle aynı şekilde yapılır; ana farklılık, keşif erlerinizden bazılarının (veya tümünün) geri dönememe ihtimali olmasıdır. Keşif görevlerinin başarısı hedefin savunma gücüne ve kale tasarımına bağlıdır.

Arayüz

daha büyük bir sürümünü görüntülemek için resme tıklayın

Keşif eri arayüzü oldukça basittir. Keşif Erleri araştırması yapıldıktan sonra keşif eri atı simgesiyle (köy sekmesinde bulunur) belirtilen birimler ekranı simgesine tıklayın. Buradan keşif eri, tüccar ve keşiş oluşturabilirsiniz.

İPUCU: Keşif erlerinin her birinin maliyeti 100 altındır ve bir (1) köylü gerektirip bir birim alan kaplar. Daha fazla araştırma yapmak keşif eri sayısı, mal getirme kapasitesi ve hızını arttırır.

Kartlar

Kartın Adı Açıklama
Temel ve Gelişmiş Ahır The next scout, or batch of scouts, is sent at a much faster rate.
Keşif Erleri Keşif erleri başka bir hedefe gönderilmek üzere otomatik olarak köyünüze döner. (Araştırma ve birim alanı müsaitliğine göre)
Temel ve Gelişmiş Mal Süpürme Bu kart, keşif erlerinin keşfedilmiş veya keşfedilmemiş bir zuladan köye getirilebilecek mal miktarını arttırır.
At besleme ve Safkan Atlar Bu kart belirli bir zaman aralığı boyunca keşif erlerinin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar.
Köylüler Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altın ve birim alana sahip olmanız halinde keşif erine çevrilebilir.