Kılıçlı Asker

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara
Unitbox swordsman.jpgSwordsman.png
Birim Tipi
Army.png Taarruz ve Savunma
Gereken Mertebe
Rank06.png Efendi (13)
Gereken Araştırma
• 1. Seviye - Askeri
• 4. Seviye - Komuta
• 1. Seviye - Kılıç
Altın Maliyeti
Icon gold.PNG Her biri 80.
Gerekli Kaynaklar
Icon peasant.PNGIcon armour.PNGIcon swords.PNG
Birim Alanı
People unitspace icon 03.png 1

Kılıçlı Asker Stronghold Kingdoms™ dünyasının en güçlü saldırı birliklerinden biridir.

Kılıçlı Askerleri Kullanma

Kılıçlı Askerler, göğüs göğüse muharebede yüksek kuvvetleri sayesinde mükemmel taarruz birimleridir.

Kılıçlı Askerlere erişim kazanabilmek için en az 13. Mertebe (Efendi) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).

Kaynaklar

Köylüleri, Kılıçlı Asker birlik türüne çevirebilmek için kılıç ve zırh gereklidir. Kılıçlar, Demircide yapılır ve silah deposunda saklanır. Zırh, Zırh Atölyesinde yapılır ve silah deposunda saklanır. Her bir Kılıçlı Askerin maliyeti; bir kılıç, bir zırh ve 80 altındır.

Research

Kılıçlı Askerlere erişebilmek ve taarruz ve savunma esnasında daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için Kılıç araştırması yapılmalıdır.

Kartlar

Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.

İPUCU: Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.

Kartın Adı Açıklama
Temel disiplin Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar
Temel Lojistik Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.
Temel alım Birlik alım maliyeti düşer
Köylüler Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altın, kılıç ve zırha sahip olmanız halinde kılıçlı askere çevrilebilir.