Din

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara
Kasaba Kutsal Evi

Genel Bakış[düzenle | kaynağı değiştir]

Stronghold Kingdoms™ dünyasında, din ve daha açık olarak inanç puanları oyun içinde çeşitli rolleri üstlenebilen Keşişleri edinmek için çok önemlidir. Daha fazla inanç puanı kazanabilmek için hem oyuncunun köyüne hem de başkentlere inşa edilebilecek çeşitli dini bina türleri bulunur.

İnanç Puanları[düzenle | kaynağı değiştir]

Faith.png

İnanç Puanları, hastalık tedavi etmek, koruma altına almak, vb. birçok görevi yerine getirebilen keşişleri kullanmak için gereklidir. Puan kazanabilmek için Teoloji araştırması yapmanız ve dini binalar (daha fazla araştırma yapmak gereklidir, lütfen aşağıya bakın) inşa etmeniz gereklidir.

Dini Binalar

Dini Binalar[düzenle | kaynağı değiştir]

Dini binalar, keşişlerin çeşitli faaliyetler yapabilmesi için gerekli inanç puanlarını üretmek için kullanılır. Beş tip dini bina bulunur: Küçük Mabetler, Büyük Mabetler, İbadethaneler, Kutsal Evler ve Büyük Kutsal Evler. Ancak bu binalar inşa edilmeden önce Teoloji araştırması yapılmalıdır (bu araştırma 8. Mertebede, 3. Seviye Sanat araştırması tamamlandıktan sonra) başlatılabilir.

Ayrıca Başkent Merkezine bir Kutsal Ev inşa etmek o parişteki köylerin günlük olarak belirli miktarda inanç puanı sağlar.

Dini Araştırma[düzenle | kaynağı değiştir]

Dini araştırma köyleriniz için inanç puanı üretimini başlatan Teoloji ile başlar. Daha fazla araştırma yapmak daha gelişmiş dini binalar ve farklı keşiş eylemleri gibi diğer işlevleri açar.

Theology.png
Teoloji Araştırması

Keşişler[düzenle | kaynağı değiştir]

Unit monk.png
Keşişler