We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: TBD -- Update: Fri 10/20 11pm UTC - We have encountered some unexpected issues. Our staff is working around the clock to complete this process as quickly as possible. Thank you for your patience.

Destekle İletişim

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara

Desteğe çeşitli yollardan ulaşabilirsiniz. Öncelikle yardıma ihtiyaç duyduğunuzda en rahatça en doğru cevapları bulacağınız yer resmi forumlardır. Forum aradığınız yanıtı içermiyorsa bir sonraki adımınız Bilet Sistemi olmalıdır.

Lütfen iletişim yöntemleri için aşağıdaki maddeleri inceleyin.

Destek Bileti

Bilet gönderilerek Destek'e ulaşmak mümkündür: support.strongholdkingdoms.com

Lütfen yalnızca aşağıdaki amaçlarla bilet sistemini kullanın:

  • Ödeme Sorunları
  • Hile veya Kötüye Kullanım Raporu
  • Kart Sorunları
  • Giriş Sorunları
  • Büyük Oyun Hataları
  • Kayıt Sorunları

Bu sistem üzerinden oyuna ilişkin ipuçları vermeyiz/veremeyiz. Oyuna dair tavsiye almak istiyorsanız lütfen Resmi Forumlarımızı kullanın.

Parolanızı sıfırladıktan sonra hesabınıza erişemiyorsanız bilet desteğimize giriş yapıp bir Stronghold Kingdoms hesabı oluşturun ve hemen [email protected] üzerinden bize ulaşın. Herhangi bir nedenle bu yöntemi kullanamazsanız lütfen [email protected] adresini kullanın.

Oyun Yardımı ve Tavsiyeleri

Oyun tavsiyesi almak için en iyi yerlerden biri resmi forumdur. Burada birçok oyuncu kafanıza takılan konuya yanıt verebilir. Bu forum şu adreste bulunur: forum.strongholdkingdoms.com/tr/

Oyun İçi Sohbet

Oyun içi sohbet İhtilafınızın, Hanenizin ve Parişinizin sohbet odalarına ve oyundaki herkesin girebileceği Küresel Sohbet Odasına erişmenizi sağlar. Online ise destek ekibine de Küresel Sohbet odasından ulaşmak mümkündür. Görüşmeniz gereken birden fazla konu varsa desteğe ulaşmak için e-posta sistemini kullanmanız daha etkili olacaktır (Bilet gerekli değildir). Oyunda şu an itibariyle PM (özel mesaj) işlevi yoktur.

Chat Button.png Sohbet işlevine erişmek için pencerenizin sağ üstünde bulunan küçük sohbet balonu simgesine tıklayın.

Timer green.png wiki notu: Lütfen Küresel Sohbet'te bulunduğunuz sunucunun dilini konuşmanız gerektiğini unutmayınız. Örneğin İngiliz dünyalarında oynarken Küresel Sohbet İngilizce, Welt 1'de Almanca vs olarak gerçekleşmektedir. Bu sohbetteki moderatörler, kurala uymayıp başka bir dilde konuşan kişileri başka bir dil konuşmamaları konusunda uyarabilirler.