We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: TBD -- Update: Fri 10/20 11pm UTC - We have encountered some unexpected issues. Our staff is working around the clock to complete this process as quickly as possible. Thank you for your patience.

İletişim

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara

Stronghold Kingdoms dünyasında oyuncuların birbirleriyle iletişim kurabilmesi için çeşitli yollar mevcuttur:

Posta

Tab mail.png

Posta oyunda kullanılabilen ana iletişim aracıdır. Ekranın sağ üstündeki zarf simgesine tıklayarak erişmek mümkündür. Ayrıca harita ekranından posta göndermek istediğiniz köy sahibine tıklayıp ekranın sağındaki avatar kutusunun alt bölümündeki posta simgesine tıklayarak da bir başkasına posta gönderebilirsiniz.

Sohbet

Chat Button.png

Sohbet diğer oyuncularla gerçek zamanlı iletişim kurma yoludur. Ekranın sağ üstündeki sohbet balonuna tıklayarak erişmek mümkündür. Sohbet o anda online olan ve sohbet penceresi açık olan kişilerle konuşabilmenizi sağlar. Ayrıca içerisinde sohbet edebileceğiniz çeşitli odalar vardır:

  • Pariş - İçinde bir Köyünüz olan her bir Pariş burada görüntülenecektir.
  • Hane - Bir Hanenin üyesi iseniz, sol üstte Hane görüntülenecektir.
  • İhtilaf - Bir İhtilafın üyesi iseniz İhtilaf adını taşıyan kanal da burada açılır.
  • Küresel Sohbet - Burası, online olup da sohbet penceresi açık olan herkesin bulunduğu varsayılan sohbet odasıdır. Lütfen her bir sunucunun kendi sohbet odası olduğunu unutmayın. Şu anda sunucular arası sohbet mümkün değildir.

Pariş Duvarları/Duyuru Panoları

Pariş duvarları/duyuru panoları, parişinizde meydana gelen en son olayların tümünü öğrenebileceğiniz yerdir. Burada ayrıca oyuncular birbirlerine kısa yorumlar gönderebilir. Varsayılan olarak ekranın üzerindeki ana arayüzden pariş sekmesini tıklamak sizi pariş duvarına götürecektir. Tab capital.png

Geri dönmek için arayüzün altındaki gri araç çubuğundan i sekmesine tıklayın. Tab info.png

Oyun içi Forum

Oyunda çeşitli forumlar mevcuttur ve normal forumlar gibi işlev gösterirler:

Başkent Forumları

Oyundaki her Başkentin başkent sekmesine tıklayıp ana arayüzün altındaki gri araç çubuğunda bulunan konuşma balonuna tıklayarak erişilebilen kendi forumu vardır (aşağıda gösterilir).

Forum Sekmesi
Pariş Forumu Parişteki herkes buradaki mesajları okuyabilir veya gönderi yollayabilir.
Vilayet Forumu Vilayetteki herkes buradaki mesajları okuyabilir veya gönderi yollayabilir.
Eyalet Forumu Eyaletteki herkes buradaki mesajları okuyabilir veya gönderi yollayabilir.
Ülke Forumu Ülkedeki herkes buradaki mesajları okuyabilir veya gönderi yollayabilir.

İhtilaf Forumları

İhtilaf forumu İhtilaf sekmesinde bulunabilir. Top UI tab factions.png