Üçüncü Çağ

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara
Üçüncü Çağ

Üçüncü Çağ (Çağ III) daha fazla köy sahibi olabilme, bazı pariş binalarının daha fazla seviyeye kadar yükseltilebilmesi, daha çok onur üretimi, Şan Yarışı’nın eski haline döndürülmesi gibi özellikler sunuyor. Daha fazla üretim, taze ittifaklar ve yeni kurallarla birlikte bu yeni çağ, oyunu hızlandırmak ve oyunculara güçleriyle nüfuzlarını yayarken daha çok özgürlük vermek için tasarlandı...

Genel Bakış

Bir dünyadaki İkinci Çağın Şan yarışı sona erdiğinde (yalnızca bir Hane kaldığında sona erir) en son kalan Hane galip sayılır ve Üçüncü Çağın başlangıç tarihi duyurulur.

Dünyayı Sıfırlama

Üçüncü Çağ başladığında oyun dünyasındaki birçok özellik yeni dünyadakilere yer açmak üzere sıfırlanır. Bunlar:

  • Şan - Şan Yarışı sıfırlanır ve tüm Haneler 0 puanla tekrar Şan Yarışı'na başlar.
  • İhtilaflar ve Haneler - Tüm oyuncular ihtilaflardan çıkarılır ve tüm ihtilaflar Hanelerden ve diğer birliklerden çıkarılır.
  • Mal Borsası - Tüm mal borsalarında kaynaklar temizlenir ve fiyatlar sıfırlanır.

Not: Lütfen yukarıda bahsedilenler dışında kalan "tüm" oyun dünyası özelliklerinin üçüncü çağın başladığı andaki gibi kalacağını unutmayın. Oyuncular köylerini, araştırmalarını, kartlarını, puanlarını ve benzeri özellikleri koruyacaktır.

Oyun İçi Değişiklikler

Stronghold Kingdoms™ dünyasındaki temel oyun işlevlerinin bazıları, hem yeni hem de deneyimli oyunculara yeni fırsatlar ve zorluklar sunmak üzere değiştirelecektir. Bunlar:

  • Daha fazla Köy - Veliaht Prensler artık 30 köye sahip olabilirler.
  • Onur Üretimi Ziyafet için %900, Popülarite için %300 artırılmıştır. AI kaleleri yok edildiğinde elde edilen onur da artırılmıştır.
  • Loncalar, Pariş Merkezi Bahçesi, Kutsal Ev, Mancınıklı Kule Tesisi, Tünelciler Loncası ve Taret Tesisi pariş binaları 5 seviye daha yükseltilebilir.
  • Şan eski halinde - Kontrol altında tutulan bölgeye göre verilen şan puanları eski haline (Çağ 1) döndü.

Üçüncü Çağda gün başına kazanılan şan miktarı şöyle değişmiştir:

Lider Pozisyonu Gün Başına Puan
Pariş Delegesi 20
Vilayet Şerifi 1000
Eyalet Valisi 3750
Ülke Kralı 7500

Üçüncü Çağda Haneler şan turunu kazanmak için dört milyon puana ihtiyaç duyarlar.

Not: İkinci Çağda olduğu gibi, merkezden bir bina silindiğinde, merkez artık silinen binanın sağladığı faydalara sahip olamaz. Örneğin merkezden meyve işçileri locası silinirse, artık o parişteki köyler bonuslardan yararlanamaz.

Kahramanlar Salonu

Galip Hane üyelerinin adları (Şan yarışı sonunda) strongholdkingdoms.com adresinde görüntülenebilen Kahramanlar Salonuna kaydedilecektir. Bu işlevin amacı zoru başaran ve rakiplerini yenerek Şan Yarışı'nda kalan tek hane olmayı başaran oyuncuları, ihtilafları ve haneleri kaydetmektir.

İhtilaf liderlerinin ve memurlarının adları, armalı kalkanları ve ihtilafları sayfanın üstünde öne çıkarılırken, Hane Mareşali'ne özel bir uygulama yapılır. Diğer tüm oyuncular ihtilafa göre aşağıda listelenir.

Ağza alınması uygun olmayan ada sahip galip hane üyelerinin isimlerinin sansürleneceğini veya adlarının değiştirileceğini unutmayın.

Şampiyon Paketi

İkinci Çağın kazananları Şampiyon Paketi sahibi olacaklardır.

Bu zaferleri üzerine alacakları şeyler:

  • Bir Görev Çarkı

Kazananların yeni çağ başladığında alacakları:

1. Armalı Kalkan Tasarımcısı için Eşsiz Tasarımlar

Bazı tasarımlar sadece İkinci Çağın kazananlarına özel olacak ve tüm oyuncular hane ikon/sembolleri tasarımlarına erişebilecek.

  • İkinci Çağ logosu
  • Tüm Hane logoları
  • Eşsiz yıldız
  • Şan turu bandı
  • Yeni kraliyet tacı tasarımı

2. 30,000 İnanç Puanı

3. 100,000 Altın

4. 25,000,000 Onur

5. 250 Kart Puanı