We have begun migration of most wikis to our new host, Amazon Web Services. All but the top 100 wikis are in read-only mode until the migration is complete. Estimated completion: TBD -- Update: Fri 10/20 11pm UTC - We have encountered some unexpected issues. Our staff is working around the clock to complete this process as quickly as possible. Thank you for your patience.

Çark

Stronghold Kingdoms Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara

Çarkıfelek çevirme hakları, Stronghold Kingdoms'da belirli Görevlerin tamamlanması sonucunda verilen ödüllerdir. Oyuncu bu hakları dilediği zaman oyun içinde kullanabileceği ödüller kazanmak için kullanabilir.

Görev Çarkı ekranı
Wheel spin icon.png

Görev Çarkı

Görev Çarkı, Görev tamamladıktan sonra ödül kazanmak için kullanılır. Oyuncular tarafından elde edilen herhangi bir çark çevirme ödülü, oyuncunun dilediği anda kullanılabilmek üzere kaydedilir. Görev Çarkı'na, Dünya Haritası ekranının sol üst köşesindeki Çark simgesine tıklanarak erişilebilir.

Çarkı çevirmek için Çark ekranının üstünde Çevir düğmesine tıklamanız yeterlidir. Çarkın herhangi bir ödülün üzerinde durmasını bekleyin ve daha sonra ödülünüzü alın.

Görev Çarkı, her birinde farklı ödüller bulunan 5 seviyeden oluşur. Görev Çarkı'nın seviyesi oyuncun mertebesine bağlıdır.

Çark Seviyesi 1 2 3 4 5
Mertebeler 1-7 8-12 13-16 17-20 21-23

Ödüller

Çarkın üzerinde durabileceği çok sayıda dilim bulunur. Bu dilimlerde aşağıdakiler gibi çeşitli ödüller vardır...

Oyuncu anında dilediği zaman kullanmak üzere çarkın üstünde durduğu bir hediyeyle ödüllendirilir.

Çarkıfelek ödülü nasıl alınır

<videoflash>7bgAndbpUJg|640|360</videoflash>